Skaparen Steppe Hare Studio Gratis Horror Taggar Palmyra Orphanage Full Hack Legit [For Ps4]

 

 

Palmyra Orphanage cheats

 

Definitivt en av årets största överraskningar för mig. Jag gick in på detta och förväntar mig ännu en billig, tillgångsflip men vad jag fick var ganska fantastiskt med tanke på hur mycket spelet kostade (jag tror att det var $ 5 när jag köpte det). Jag spelade i ungefär en och en halv timme och jag blev definitivt rädd för ett par gånger så dåligt att jag faktiskt hoppade. Du vet hur svårt det är att faktiskt få mig att hoppa medan jag spelar ett skräckspel? Det är inte lätt. Jag har spelat nästan varje skräckspel som någonsin har gjorts. Jag måste överlämna dem till dem, jag tror att de gjorde ett utmärkt jobb här
plattformar = Windows
tags = Skräck
Observera bäst = 91

 

 

 

 

Kommentera

Publiceras ej